środa, 28 grudnia 2011

Domena ujazdowski.pl powinna zostać upaństowiona!

Na jednej ze stron będących dla mnie największym źródłem inspiracji przy tworzeniu tego bloga (wpolityce.pl), Kazimierz Michał Ujazdowski wezwał do upaństwowienia domen: poland.pl i polska.pl, gdyż państwo przekazało je wrednej Agorze. Zapewniam p. Ujazdowskiego, że Agorę darzę równie wielką antypatią co cała prawica, lecz nie jestem w stanie dostrzec logiki jego wywodu.
Wg mnie przestępstwo popełniono, lecz w innym momencie. Akt kryminalny miał miejsce w momencie przywłaszczenia przez Lewiatana obydwu wspomnianych domen, gdyż w uczciwie zbudowanym społeczeństwie domeny powinny przynależeć do prywatnych osób. Tymczasem polski Lewiatan był ich właścicielem od prawie 10 lat.
Przekazanie poland.pl i polska.pl lewackiej Agorze stanowi zaledwie konsekwencję bezprawnego aktu, lecz można dostrzec w nim nawet pewien optymistyczny element. Uszczuplenie własności państwowej jest dobre, bez względu na to, kto przejmuje należące do państwa mienie.
Propozycja Ujazdowskiego, aby oddać wspomniane domeny państwu jest najgorszą z możliwych i jedynie potwierdza regułę, że prawica bywa znacznie bardziej wroga wolnemu rynkowi niż lewica.

Mam więc propozycję: a może znacjonalizujmy domenę ujazdowski.pl? Wzmocnimy nasze wspaniałe państwo, a przy okazji Michał Ujazdowski poczuje smak wywłaszczenia. Jako zawodowy konsument podatków być może poczuje wreszcie na własnej skórze co to znaczy utrzymywać państwo i takich politykierów, jak on.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zaakceptowane zostaną wszystkie komentarze:
1) bez przekleństw,
2) nie obrażające nikogo.