niedziela, 13 maja 2012

Prawactwo

Tydzień spędzony na kaszubskim odludziu sprawił, że niemal całkowicie zapomniałem o syndromie polityczno-światopoglądowym zwanym prawicą. Ledwo co usiadłem do komputera, żeby sprawdzić pocztę i "ogólnie takie, takie", a tu mi się wszędzie wdzierają do komputera prawicowe pluskwy w postaci linków od znajomych, wpisów na facebooku, wiadomości agencyjnych itd. itp.
Boże, jak ja NIE CIERPIĘ PRAWICY! Precz mi z oczu, ohydne Terliki, JKM-y i inne Cejrowskie!
Lewicy  i jej obłudy nie cierpię znacznie bardziej, ale prawactwo z każdym dniem mierzi mnie coraz mocniej.
Nie znoszę prawactwa przede wszystkim dlatego, że:
1. Zwalcza libertarianizm w bezpardonowy sposób i w sposób otwarty nim gardzi
2. Hołubi państwo i chce, by było silne
3. "Uprawicawia" Kościół, który zamiast krzewieniem wiary zajmuje się jakimś dziwnie pojętym patriotyzmem
4. Chce rozliczać komuchów, ale za udział w przestępstwie zwanym państwem już nie
5. Tak naprawdę marzy o tym, żeby wziąć lewicę oraz wszystkich odstępców za mordę
6. Niby jest za wolnym rynkiem, ale tak naprawdę to go nie chce, bo ktoś "musi" to wszystko kontrolować i tego typu pitu pitu
7.  Chce zbudować potężną państwową armię
8. Jest sekciarskie i każde ugrupowanie prawicowe zawsze twierdzi, że tylko ono jest wierne prawdziwym ideałom
9. Jest fideistyczne i niekiedy nie da się z nim normalnie rozmawiać

Dosyć prawicy; dosyć
                                  dosyć
                                            dosyć

Już was tu nie ma, Warzechy, Ziemkiewicze, Wildsteiny i Sakiewicze! A kysz!

2 komentarze:

  1. Dlaczego w takim razie pisze Pan w typowo prawicowym piśmie jakim jest "Najwyższy Czas!"?

    OdpowiedzUsuń
  2. Bo chcą tam moje teksty:) Ze wszystkich prawic w Polsce najbardziej zbliżona do libertarianizmu jest prawica korwinowska. JKM ze swoimi poglądami nigdy nie będzie libertarianinem, ale przynajmniej cały czas powtarza, że nim jest. A inne prawice libertarianizmu zwyczajnie nie znoszą, a nawet zwalczają.
    Proszę spróbować wysłać libertariański tekst do "Uwarzam Rze", "Naszego Dziennika", "Gazety Polskiej" albo innego "Nowego Państwa", albo znaleźć choć jeden już zamieszczony. Za libertarian w tych pismach robią JKM albo Robert Gwiazdowski, a i ich traktuje się tam jako egzotykę.
    "Nczas" łaskawie udziela mi swe łamy, więc staram się to wykorzystać dla dobra sprawy. Poza tym, tą gazetę czyta sporo libertarian, którzy nadal mylą prawicę z libertarianizmem i warto do tych ludzi docierać.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Zaakceptowane zostaną wszystkie komentarze:
1) bez przekleństw,
2) nie obrażające nikogo.