czwartek, 12 lutego 2015

Lista przebojów kampanii prezydenckiej, czyli wróciłem

 Witam ponownie - odchowałem już trochę drugiego syna, więc mogę powrócić do pisania bloga:)


W maju znów będziemy mogli wybrać zarządcę naszej plantacji. Bomba, cooo?
Ja już nie mogę się doczekać, przecież to takie istotne. Rozumiecie, krejzole, będziemy mogli wybrać kogoś, kto będzie zarządzał instytucją, która nas wywłaszcza i jeszcze mówi, że to dla dobra wspólnego? Ale czadzio! ;)

                          - dobra, koniec żartów.

Teraz na serio: przygotowałem swoją listę zwariowanych, tak jak sami kandydaci, utworów muzycznych komentujących ich samych. Więcej na ich temat nie mam siły mówić.

1. PiS


2. KORWiN

3. SLD

4. wiecie kto

5. PL

6. KNP



Dobra, wiem, to nie jest żaden górnolotny wpis, ale muszę się jakoś wprawić po przerwie.

1 komentarz:

Zaakceptowane zostaną wszystkie komentarze:
1) bez przekleństw,
2) nie obrażające nikogo.